مجموعه : سرخط آخرین خبرها
بازدید : 3601

سرکار خانم سرفرازی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در جلسه شوراي اداري شهرستان قاينات جنوبی گفت: دولت در حوزه اقتصاد به وعده هایي که داده است عمل کرده است و رشد اقتصاد ۶درصد و تورم تك رقمي از وعده هاي عمل شده دولت است.

سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خراسان جنوبي  روز گذشته در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان قاينات، اظهارداشت: رمز بقاي جمهوري اسلامي ايران زنده نگه داشتن ياد و خاطرات شهدا، احترام و تکريم جانبازان و ايثار گران و خانواده هاي آنان است.

معاون استاندار بیان داشت: شهید معامله مي کند اما معامله با خداوند متعال و اگر همه ما و مسئولين تمام داشته هايمان را نثارشان کنيم  نمي توانيم جايگاه آنها را پيدا كنيم.

سرفرازی با اشاره به فرارسیدن تولد حضرت زهرا (س) گفت: فاطمه زهرا الگويي براي بشريت است بشريتي که انسان شدن و انسان ماندن را آرزو مي کند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) به عنوان یک عنصر فعال اجتماعي در برابر سرنوشت جامعه مي بينيم  و نسبت به آنچه که در حوزه اجتماع و سياست در زمانش پيش مي آيد به عنوان يك فرد فعال اقدام  مي كند كه امروزه در همه عرصه ها مي تواند براي ما الگو و نمونه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري با اشاره به مباحث اقتصاد مقاوتي و نامگذاري سال ۹۵به نام سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل و با اشاره به پيام نوروزي مقام معظم رهبري در اين زمينه و سخنان گهرباري که بارها در زمينه اقتصاد مقاومتي داشته اند و ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاوتي گفت: همان طور که رهبري تاكيد داشته اند مسأله اولويت دار جامعه مباحث اقتصادي است و بر اين مهم تاكيد مي كنند كه اگر مسئولين و دست اندر كاران و مديران جامعه بتوانند گامي تاثير گذار و اثر گذار در رفع مسائل اقتصادي بردارند قاعدتا ما شاهد اتفاقات مباركي در حوزه اجتماعي ، فرهنگي و حوزه هاي ديگر خواهيم بود.

سرفرازی با بیان اين که رهبري بر استفاده از توليدات داخلي در جهت رونق اقتصادي کشور تاكيد دارند؛ گفت: افزايش توليد داخلي و استفاده از توليدات داخلي ملزوماتي دارد. لذا اگر خواسته باشيد افزايش توليد داخلي را داشته باشيد بايد بستر براي سرمايه گذار فراهم شود و در عرصه ارتباطات و دانايي توليداتي مورد توجه قرار مي گيرد كه مطابق با ذائقه مشتري و از كيفيت مطلوبي برخوردار باشد.دراین مراسم آقای علیزاده شهرداروآقای شادمان رئیس شورای شهر آرین شهر حضورداشتند

نقشه شهر

راه های ارتباطی

تلفن :3- 05632593651

فاکس -32593640   -32593653  

آدرس :آرین شهر ،بلوارامام رضا ع،شهرداری آرین شهر

بازدید امروز70
بازدید دیروز46
بازدید هفته174
بازدید ماه174
کل بازدید145048