مجموعه : سرخط آخرین خبرها
بازدید : 1602

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است . بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم می باشد . تفکر بسیجی از قداست ، نیت اوست که جوشان ، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد . خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی همه را مجذوب خود می کرد.

اینجانب بعنوان خادم مردم و یک بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت ، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران زمین را از ایزد منان مسئلت دارم.

نقشه شهر

راه های ارتباطی

تلفن :3- 05632593651

فاکس -32593640   -32593653  

آدرس :آرین شهر ،بلوارامام رضا ع،شهرداری آرین شهر

بازدید امروز69
بازدید دیروز46
بازدید هفته173
بازدید ماه173
کل بازدید145047