مجموعه : سرخط آخرین خبرها
بازدید : 2642

مهندس غلامی شهردارآرین شهر در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی آرین شهر  تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

                                                                                                                          باسمه تعالی


بدون تردید پیروزی ها و افتخارات ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 شد، نشان دهنده ایستادگی و مقاومت ایرانیان و وحدت و همدلی آن ها در دفاع از شرف و ارزش های مقدس این آب وخاک است.
حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.
اینجانب، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم بویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمتعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای میهن اسلامی ، ،شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمایم.                

                                                                                                                   غلامی    شهردارآرین شهر

نقشه شهر

راه های ارتباطی

تلفن :3- 05632593651

فاکس -32593640   -32593653  

آدرس :آرین شهر ،بلوارامام رضا ع،شهرداری آرین شهر

بازدید امروز46
بازدید دیروز87
بازدید هفته237
بازدید ماه237
کل بازدید145111