مجموعه : سرخط آخرین خبرها
بازدید : 1259

               

                       بسم ا...الرحمن الرحیم

 

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه امامت و ولایت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

عید قربان، عید بندگی و دلدادگی و گذشتن از خویشتن خویش است، یاد آور با شکوه ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است .

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است .

امروز دشمنان اسلام و مسلمین شامل استکبار جهانی، صهیونیسم جهان خوار برای رسیدن به آرزوهای شوم و شیطانی خود در تلاشند تا بر آتش اختلاف میان مسلمانان دمیده و از این آب گل آلود به اهداف شوم خود برسند،اما باید با بهره گیری از روزهای پربرکتی نظیر دهه ولایت و امامت به اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان کمک کرد تا از این طریق همه دسیسه های دشمنان نقش بر آب شده و زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) فراهم آید.

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران بویژه مردم ولایت مدار آرین شهر  از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.                                   مصطفی غلامی

                                                                                                                   شهردارآرین شهر

نقشه شهر

راه های ارتباطی

تلفن :3- 05632593651

فاکس -32593640   -32593653  

آدرس :آرین شهر ،بلوارامام رضا ع،شهرداری آرین شهر

بازدید امروز43
بازدید دیروز76
بازدید هفته411
بازدید ماه740
کل بازدید145971